Máte dotazy k vašemu sezónnímu skipasu?
Níže se dozvíte nejdůležitější informace. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat, rádi pomůžeme.
SKIAREÁL JEŠTĚD
e-mail: info@skijested.cz
tel.: +420 737 222 499 (8.00 - 16.30 hod.)
GOPASS - INFOLINKA
e-mail: info@gopass.cz
tel.: +420 499 467 101 (9.00 - 16.00 hod.)
Sezónka Ještěd na 3 roky
- celoroční platnost (zima, léto) – užijte si Ještěd naplno i v letní sezóně
- 3x v roce exkluzivní lyžování od 7.30 hod. – buďte na sjezdovce dříve než ostatní a užijte si ranní manšestr
- 1x v roce sleva na servis lyží – profesionální péče o vaše lyže za zvýhodněnou cenu
- 1 skipas zdarma žákům prvních tříd z libereckých škol za každou prodanou permanentku – podpořte zdravý pohyb u dětí
- 3 skipasy zdarma za ohleduplnost k životnímu prostředí – šetřete vodou a elektřinou v domácnosti
- platí během zimních sezón 2020/21, 2021/22, 2022/23 a letních sezón 2021, 2022 a 2023
- bez večerního lyžování
Sezónka Ještěd zima 2020/21
- bez dalších benefitů
- platí během zimní sezóny 2020/21
- bez večerního lyžování
Otázky a opovědi
Nejčastější dotazy k sezónním skipasům
Jakým způsobem získám zakoupenou sezónku do svého GOPASS účtu?
- Pokud jste již v době zakoupení měl(a) GOPASS účet a vlastnil(a) čipovou GOPASS kartu, po přihlášení a zakoupení sezónního skipasu vám byl tento automaticky nahrán.
- V případě, že jste v době zakoupení ještě účet ani kartu GOPASS neměl(a), vytvořil(a) jste si na www.gopass.cz nejdříve registraci a po přihlášení si skipas zakoupil(a). Čipovou kartu GOPASS s nahraným skipasem si můžete vyzvednout na pokladně skiareálu Ještěd po předložení dokladu o zaplacení, nebo prokázání totožnosti. Doklad o zaplacení najdete ve vašem GOPASS účtu v sekci "Moje objednávky - Historie objednávek". Svoji novou GOPASS kartu si můžete vyzvednout na pokladnách budovy našeho infocentra během provozních hodin.
Platí už letos na Ještědu GOPASS?
- Prostřednictvím věrnostního programu GOPASS probíhal výhradně akční předprodej sezónních skipasů na podzim 2020. Standardní jízdné na lanovky zakoupíte na pokladnách v infocentru Skiareálu Ještěd v průběhu letní sezóny.
Kdy bude zahájeno řešení kompenzací za stávající zimní sezónu 2020/21 ovlivněnou vládními opatřeními?
- Řešení kompenzací již bylo zahájeno v návaznosti na oficiální ukončení zimní sezóny 2020/21.
- Informace byla všem držitelům sezónního skipasu zaslána formou GOPASS newsletteru na e-mailovou adresu (23.3.2021), k dispozici je i naše GOPASS call centrum a infolinka.
Jakým způsobem je řešena GARANCE vrácení peněz nebo KOMPENZACE, pokud nebudu mít možnost sezónní skipas využít (např. kvůli covidu)?
- Víme, že jste těšili na sjezdovku Nová Skalka. Letošní zimní sezóna bohužel neproběhla tak, jak jsme si všichni přáli. Již v rámci předprodeje jsme však rozuměli vašim obavám ohledně koronoviru, a proto jsme již tehdy pro vás připravili sadu pravidel, která byla navržena tak, aby vám přinesla větší klid a jistotu při koupi sezónky.
- Na co se bude tato sada pravidel vztahovat?
- neovlivnitelná státní nařízení (COVID-19 a jiné)
- přírodní katastrofa
- terorismus nebo válka
- dlouhodobá nemoc, úraz, úmrtí
- studium, práce v zahraničí
- těhotenství

- Jaké jsou tedy možnosti?
a) BEZPLATNÉ PRODLOUŽENÍ PLATNOSTI O DALŠÍ ZIMNÍ SEZÓNU
Na Ještědu se v zimní sezóně 2020/21 kvůli vládním nařízením lyžovalo pouze jediný den (26.12.2020). Protože jste po zbytek zimy nemohli čerpat výhod svého sezónního skipasu, rozhodli jsme se všem majitelům sezónek prodloužit platnost skipasu o jednu zimní sezónu, a to zcela ZDARMA. Bezplatné prodlužování platnosti bude probíhat nejpozději na podzim tohoto roku. Nemusíte se o nic starat. Vidíte, že na vás opravdu myslíme :) Podrobnější informace obdrželi majitelé sezónek prostřednictvím GOPASS newsletteru.
Sezónka Ještěd na 3 roky
- prodloužení platnosti do zimní sezóny 2023/24 (společně s ostatními benefity)
Sezónka Ještěd zima 2020/21
- prodloužení platnosti do zimní sezóny 2021/22
b) CHYTRÁ KOMPENZACE COVID-19
V souladu s Obchodními podmínkami je možné využít i program CHYTRÉ KOMPENZACE COVID-19, v rámci kterého je refundována kupní cena sezónky (či poměrná část). Způsob výpočtu refundované částky je definován v Obchodních podmínkách. Výsledná refundovaná částka bude vrácena ve formě kreditu na GOPASS konto hlavního uživatele. Využití programu CHYTRÉ KOMPENZACE COVID-19 bude možné v termínu 1.5. – 30.6.2021.

Nemám sezónní skipas na Ještěd. Kdy si ho budu moct koupit na příští sezónu 2021/22?
- Předprodej sezónních skipasů na zimní sezónu 2021/22 proběhne v měsících říjen – listopad 2021. Podrobné informace o cenách a nabízených produktech budou zveřejněny zde na webových stránkách www.skijested.cz.
- Aktuální informace o předprodeji Chytré sezónky PREMIUM 2021/22 naleznete zde. Lyžujte od příští sezóny i v dalších TMR střediscích (CZ, SK, PL, AT) za těch nejvýhodnějších podmínek!
Kam se mohu obrátit pro více informací?
- Aktuální informace budeme zveřejňovat na webových stránkách www.skijested.cz, s dotazy se můžete obrátit i na naše infocentrum, nebo info linku GOPASS.
SKIAREÁL JEŠTĚD
e-mail: info@skijested.cz
tel.: +420 737 222 499 (8.00 - 16.30 hod.)
GOPASS - INFOLINKA
e-mail: info@gopass.cz
tel.: +420 499 467 101 (9.00 - 16.00 hod.)